Puuhamaapäivä
Elokuussa syliläiset viettävät lauantaina 5.8. päivää Puuhamaassa. Jokainen saapuu omilla kyydeillään. Syli maksaa osallistujien liput ja tarjoaa piknikeväät, joita voi täydentää omakustannusruokailulla oman tarpeen mukaan. Ilmoittautumiset 30.6. mennessä syliry@syliry.fi